miercuri, 2 decembrie 2009

beginning...

Alohaaaaa
Dupa ce am tras putin cu ochiul la blog-urile colegelor mele Magda respectiv Petrina,m-am gandit ca ar fi interesant sa am si eu propriul blog. Si asa , eu sunt tipul "ciudat" din liceu care asculta metal, e ateu si e nonconformist si care pare ca are mereu ceva de obiectat,cu privire la orice aspect al societatii contemporane , am I right?
Daca eu as fi un film,cam acesta ar fi trailerul meu.
Deocamdata atat,revin.

Un comentariu:

  1. in primul rand bine v-am gasit...cam ciudat sa spun " v-am gasit" pt ca vad pe blogu' asta doar 3 persoane(eu, cel care a pus bazele acestui blog,adica pixpi, si o fata).in al doilea rand ma bucur sa vad ca inca mai sunt oameni in fetestiul ala de cacat care mai gandesc si sunt si stilati(a nu se confunda "stilat"...cei care ma cunosc stiu la ce ma refer: felul cum gandesti,cum te porti,muzica pe care o asculti, mai pe scurt cat creier ai in capul ala rotund(pt ca dupa cum stiti capul unora este patrat)).pe de alta parte nu-mi place faptul ca sunt foarte putine persoane de genul asta.asta e!nu spun acum ca ceilalti ar fi prosti ori neinteresanti.nu sunt in masura sa judec pe nimeni, chiar daca o fac de cele mai multe ori:D.acum, in legatura cu cele postate aici...sunt lucruri interesante dupa parerea mea, excentrice dupa parerea altora.despre ele si despre ideile lui pixpi( rock on frate) care,cred eu, sunt in mare parte ideile cu care ma "duelez" si eu zi de zi, vom putea vorbi mai multe in episoadele urmatoare.asta daca va intereseaza!pana atunci numai bine.am postat anonim dar eu sunt cel numit "wizard":D

    RăspundețiȘtergere